• (Android/iOS) Goat Simulator cheat code glitch munten

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Goat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Goat Simulator IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat code glitch munten ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Goat Simulator 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Het is een geweldig spel, maar toen de inhouddownloader begon, verdween het gewoon! Repareer het alsjeblieft, want ik vind dit spel erg leuk

    Dit geitenspel is geweldig

    Het is leuk, maar het is dat je munten nodig hebt om de dlc's te spelen

    Het spel laadt nie

    Off The Road - OTR Open World Driving பந்தயம் nawl

    Ik hou ervan, maar het is een beetje glitchy, maar ik hou er nog steeds van

    Maak alsjeblieft je andere spellen gratis, want ik wil betaaldag zo graag spelen, maak ook de kaarten en geiten gratis, wel, een goede update kan geweldig zijn, maak de vanille-versie gratis

    Ik geef deze ene ster, want toen ik de game vorig jaar installeerde, was er helemaal geen probleem, maar toen ik deze game gisteren installeerde, was het zo traag en duurde het vele uren om te laden en ook wanneer ik op mijn home-knop druk, mijn half home scherm is zwart. En nadat ik het heb verwijderd. En ik heb het ook op mijn andere telefoon geprobeerd, maar nog steeds een zwart startscherm, vertraging en laden. Ook al heeft mijn telefoon een grote ruimte van 32 Gb en is de gebruiksruimte 9 Gb. Dit spel is zo verdomd slecht, en het brak ook bijna mijn telefoon. Corrigeer dit aub!!!!!!!

    De game is goed, maar deze app is zo groot en de graphics zijn slecht en je moet kopen om andere niveaus te krijgen, wat een verspilling van ruimte

    Goat Simulator உருவகப்படுத்துதல் kfc

    De tweede keer dat ik het laad, crasht het, repareer het...

    Ik haat deze game... vroeger, toen ik wat jonger was, ging het downloaden van games sneller... maar nu is het super traag! Dit is mijn kinderspel, maar nu moet ik eeuwen wachten om het te downloaden en het spel te installeren.

    Toen ik het voor het eerst opende, stond er dat ik niet verbonden was met de server. Opnieuw geprobeerd, werkte. Maar ik kon helemaal nergens op drukken en wachtte een paar minuten tot het crashte / stopte om af te sluiten en het opnieuw te proberen. Ik kreeg de melding dat ik niet opnieuw verbonden was, maar deze keer zou opnieuw proberen niet werken (ik had mijn internet aan). Tijdsverspilling.

    Grafisch is shit en duurt lang om te laden

    Ik heb een uur gewacht om dit te downloaden en het is al 80 procent van het downloaden en dan herstart het opnieuw naar 0 procent

    Goat Simulator ማስመሰል ich

    Ik haat het hoe als ik mijn internetverbinding heb, er staat dat je je internetverbinding moet inschakelen, waarom? Het is al een tijdje geleden dat ik van dit spel hield, maar nu? Ehh een beetje erger daar

    WOW DIT IS HET BESTE SPEL OOIT IK HOU VAN DIT SPEL OMDAT IK VEEL GEITEN HEB EN ZE ZIJN GEWELDIG EN WIE DIT SPEL MAAKT IK HOUD ER ZO VEEL VAN!!!!!!! EN HEEL VEEL BEDANKT DOOR HET MAKEN VAN DIT SPEL OMDAT IK SOMMIGE SPELLEN HEB DIE IK NIET ECHT lust, MAAR GOAT SIM IS DE BESTE SPEL OOIT!!!!!!!!!!

    Tof spel maar jammer dat de andere kaarten niet gratis zijn.

    Goede app maar pakt wel zeeeeeeer veel plaats

    GEWELDIG Het is zo zo zo zoooooo Grappig geweldig spel Jongens ga zo door met het harde werk

    Deze game is soms buggy, zoals soms glitching, maar het is nog steeds leuk voor mij

    Ik gaf dit slechts 3 sterren omdat ik me herinner dat ik dit een paar jaar geleden speelde en een paar jaar geleden genoot ik van dit spel en ik werd steeds interessanter in het spel. 2 jaar later (wat nu vandaag was) vandaag werd het veel , veel erger. Hierdoor raakte ik meer teleurgesteld omdat ik van mijn andere games af moest, wat erg teleurstellend en vervelend voor mij is. Als dit ook met andere spelers is gebeurd, zal ik dit met 1 ster beoordelen. (ik weet niet of ik 0 sterren kan beoordelen) goed, kun je dit oplossen?

    Ik vind de game en de update leuk, maar omdat het nu een online game lijkt te zijn, zal ik je opnieuw 5 sterren geven als je de game nu gewoon offline laat. Ik vind het geweldig, maar de game moet om goede redenen offline zijn, bedankt!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :