• (iOS) Cafe Panic: Cooking game להגדיל פריצת אבני חן

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cafe Panic: Cooking game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cafe Panic: Cooking game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ להגדיל פריצת אבני חן ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cafe Panic: Cooking game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    משחק מושלםםם

    זה מעביר את הזמן זה ממש כיף אני ממליצה לקנות אותו

    נהיה קשה ממש מהר. גם כל שדרוג דורש יהלום > מקבל יהלום רק כאשר השלמת רמה עם כוכבים מלאים. אֵיך?? איך אתה מצפה שאנשים ייהנו מזה??

    אני אוהב את המשחק אני לא צריך שום אינטרנט אבל אני צריך לחכות מתישהו גם לשחק כמו לחכות לכמה מרכיבים אני חושב אבל אני אוהב את זה

    Cafe Panic: Kochspiele Simulation fhxv

    אני אוהב את המשחק הזה. חלק מהרמות הללו מאתגרות

    משעמם וטיפש אני שונא את הגרפיקה לא מבין את המשחק

    אוהב את המשחק הזה, רק הלוואי שהיו יותר רמות/מסעדות

    המשחק הזה ממש הונה אותי. שילמתי כסף עבור עוד אנרגיה (שנגמרת מהר מדי) ולא החזירו לי כלום. התחברתי גם לפייסבוק וזה לא נתן לי כלום. ניסיתי להפעיל מחדש את המשחק הרבה פעמים וחיכיתי ולא קרה כלום. אל תוציא כסף על המשחק הזה.

    אני צריך להקיש 3 או 4 פעמים לפני תגובת המשחק.

    אוהב את המשחק, כיף גדול אחד מהם אתה יכול להמשיך לשחק, רק הצד החיובי הוא מחכה לחיים/אוכל לשחק אבל עדיין משחק נהדר

    איטי ומשעמם מדי

    ממש אוהב את המשחק הזה! אני יכול לשחק אפילו במצב לא מקוון. אוהב את זה!

    משחק מתסכל.

    זה משחק נהדר אבל העובדה שכל שדרוג צריך להשתמש ביהלומים היא קצת מעצבנת

    לא רציתי לתת כוכבים כי כמה רמות עד קשות/בלתי אפשרי לזכות אלא אם כן יש לך המון והרבה תכשיטים, שהוסרו

    משחק טוב. Improve אפשרי בלי להוציא על זה כסף, הוא די מאתגר בצורה טובה והמכונאי והגרפיקה טובים. אני ממליץ על זה.

    אני אף פעם לא מדרג אפליקציות, אבל זה משחק מזדמן נהדר שממש לא מכריח אותך לשלם כדי לנצח. אני נהנה מזה כבר הרבה זמן ללא מכשולים רציניים בשכר.

    הלוואי שהיו יותר רמות. סיים את המשחק

    אפליקציה מדהימה

    המשחק הכי מושלם ששחקתי בו אני מאוד אוהבת את המשחק הוא לא עולה כסף וזה מבחינתי בנוס למה אני אוהבת אותו!!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :